تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

آخرین وضعیت پرونده سرقت فرش‌های کاخ سعدآباد | سخنگوی قوه قضائیه: فرش‌های سعدآباد پیدا شدند

بنا به گفته اصغر جهانگیر فرش‌های سعدآباد که برخی مدعی شدند به سرقت رفته است در دستگاه‌های دولتی پیدا شدند و از این منظر اصولاً بحث سرقت اتفاق نیفتاده است و موضوع این است که بدون رعایت تشریفات قانونی و ضوابط و مقررات اصطلاحا سهل‌انگاری شده است که شائبه سرقت را مطرح می‌کنند.

فرش کاخ سعدآباد

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده سرقت فرش‌های کاخ سعد آباد گفت: در رابطه با این موضوع در مرجع قضایی مرتبط پرونده تشکیل شده است و افرادی به عنوان مطلع احضار شده‌اند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است.

وی ادامه داد: برخی از این فرش‌ها که مدعی بودند به سرقت رفته است در دستگاه‌های دولتی پیدا شدند و از این منظر اصولاً بحث سرقت اتفاق نیفتاده است و موضوع این است که بدون رعایت تشریفات قانونی و ضوابط و مقررات اصطلاحا سهل‌انگاری شده است که شائبه سرقت را مطرح می‌کنند.


بیشتر بخوانید: واکنش دفتر روحانی درباره مفقود شدن فرش‌های سعدآباد | استراتژی دولت انحراف افکار از پرونده فساد چای دبش است


اصغر جهانگیر ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های بعدی نسبت به مابقی فرش‌ها نیز اقدامات مقتضی صورت گیرد. این موضوع برابر قانون پیگیری قضایی می‌شود و در عین حال اگر سهل‌انگاری شده است نیز مشخص شود نتیجه چه بوده است و به اطلاع مردم برسد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما